Isnin, 18 Februari 2013

program saringan kesihatan perkeso di rasmi hari ni


1.Hari ni banyak juga baucer saringan kesihatan perkeso yang dipulangkan semula ke pejabat aku hahahaha....banyak sebab di pulangkan..antaranya pekerja telah meninggal dunia, pekerja dah pindah dari tempat kerja asal dan ada juga pekerja yang telah berhenti kerja..tak kurang juga yang tak mahu buat saringan kesihatan ini...adehh macam2..


2.Pesan aku senang aje jika tak nak takpe lah..ada kala sebahagian kita ni terlalu takut untuk buat saringan kesihatan..macam2 takut..takut de penyakitla, fobia klinik la macam2 lah..tak de masala bla bla bla yang ramainya kaum melayu hahahaha..bangsa aku juga..depa ni mungkin tak pentingkan kesihatan er er macam aku jugak bekali kakakaka..er er aku tak layak mendapat baucer saringan kesihatan beb..belum cukup umur lagi wakakakaka...


3.Walaubagaimanapun bagi yang dah berhenti kerja dan mereka layak mendapat baucer ini aku sarankan cubala hubungi majikan lama anda kot2 baucer saringan kesihatan yang bernilai RM200 ada dengan bekas majikan anda itu..harap2 ia  dapat diambil dan tidak terbuang begitu sahaja..rugi beb! sekitar majlis perasmian Program saringan kesihatan perkeso..


1 ulasan:

  1. ini kena taip surat kat perkeso balik uh..!!!!

    BalasPadam