Sabtu, 20 April 2013

Sekitar Penamaan Calon PRU 13 Parlimen Kluang


1.Penat tapi puas..baru sahaja balik dari pusat penamaan calon bagi Parlimen Kluang yang diadakan di Dewan Sultan Ibrahim Tasek putih Kluang.Cuaca kejap panas kejap mendung..tapi agak seronok dan bersemangat untuk kekal berkumpul walaupun di sebelah BN tak sampai 50 orang yang tinggal...hehehe awalnya ramai tapi bila masuk jam 11.00 pagi tinggal 50 orang aje hohoho malu beb calon lau macam ni..


2.Hehehe HAK MENGUNDI HAK KAMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII...hohoho...pejabat YB dekat dengan pejabat aku pun tak pernah nampak muka INI KALI LAHHHHHHHHHHHHHHHHH...


3.1000 pengikut dari pelbagai kaum bro mengiringi calon kami hahahaha...INI KALI LAH...dan Hari ni adalah tak pelik untuk melihat kaum cina,india memegang dan menjulang bendera pati PAS dengan megah dan bangganya hahahahahaha..lalalala..ini berlaku di hari penamaan calon PRU 13 Parlimen Kluang beb..ehem ehem..dengan bangganya menjulang bendera pas uncle sami ni :)


beliau juga menjadi tumpuan pelbagai media di Penamaan calon Parlimen Kluang..hehehe banyak kali wartawan jumpa denganya..

wartawan malaysia kini di hari penamaan calon parlimen kluang hehehe..banyak kali interview geng pakatan rakyat lalalala


opssssss..pada hari penamaan calon hari ni banyak Akhabar arus perdana yang diberi secara PERCUMA AKAN TETAPI KAMI TAK NAKKKKKKKK KERNA DIDALAMNYA PELUH DENGAN FITNAH wakakakakakaka maka akhbar itu dibuang dan dibiarkan di tepi jalan tanpa sesiapa mengambil nya wakakakakakakakaka INI KALI LAH!!!!!!!


wakakakaka akhirnya beginilah nasib akhbar arus perdana itu wakakakaka


Ok la geng macam biasa apa jua pegangan politik kita NAMUN KITA TETAP BERKAWAN hahahahaha terasa hati jangan ada walaupun sedikit sebab HAK MENGUNDI HAK KAMI wakakakakaka INI KALI LAH!!!!!!

INILAH TAK SAMPAI 50 ORANG PEYOKONG BN YANG BERTAHAN MENYOKONG CALONNYA DI PARLIMEN KLUANG SEKITAR JAM 11 PAGI TADI HEHEHE..INI BETUL PUNYER BEB PELIK AKU..

8 ulasan:

  1. salam..bro...maaf lah mencelah sikit..kawe nok tanyo lagi..

    demo kato 10 per cent dgn 6 bulan gaji...kawe tak faham tuh...10 percent daripada 6 bulan gaji ke ?...contohnya la gaji kawe tiap tiap bulan 2 ribu , darab 6 jadi 12 k..pastu 10 percent dari 12 k tu ke?..tok faham ni bro...tolong kawe bro ...demo jah hok faham kawe..teme kasih bohh

    BalasPadam
  2. waalam bro :
    hahaha tak po tak pehe boleh tanyo hahahaha..gini bro per sen yang diberi Jemaah Doktor tu akan didarab dengan gaji dan diambil kira faktor umur..nak kiro dia ni rumit sikit hahahaha kena tengok enam bule gaji hok socso/perkeso minta dengan bro maso hantar permohonan dulu di peringkat HUS(Hilang upaya sementara)

    2.Tapi 10 % tu kira banayak doh terrrrrrrr

    BalasPadam
  3. 10% x (90% purata gaji 6 bulan) x faktor umur(lagi muda lagi tinggi)
    betul tak kabutar??

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha betul tu si tupai hahahahaha ..mana hang pi tadi??

      Padam
  4. salam..lagu tuh..kironyor...teme kaseh boh...lamo doh nih..kawe tokleh kijo..dkt 2 thun doh baru napok siar sikit..umor kawe 30 tahun bohh..appopun tq bohh

    BalasPadam
    Balasan
    1. bereh2 harap cepat segarrrr..InsyaAllah..jangan putus asa deh

      Padam