Jumaat, 13 September 2013

Kuasa Jemaah Doktor memutuskan keilatan atau sebaliknya.. bukan perkeso tentukan ilat atau sebaliknya!!!!

1.Laporan akhbar berkaitan lawatan aku ke rumah pengadu yang mendakwa perkeso tolak permohonan ilat beliau hehehehe..ni hah aku pi rumah dia hahahaha terang satu persatu baru dia faham...hehehe thanks geng masuk paper lagi adehhhh..

hehehe ni keratan akhbar pengadu hehehe siap dengan exco lagi


2.er er ni keratan akhbar yang aku pi rumah dia dan jawab balik satu persatu.. orang masuk paper kita pi jugak rumah dia walaupun kadang2 apa salahnya tanya dulu..kan lebih manis dari masuk paper..hahahaha dah nak sangat masuk paper maka kita pun jawab juga dengan paper tapi lebih manis siap pergi sendiri ke rumah pegadu dan terang satu persatu hingga pengadu jelas sejelasnya dan menerima dengans enang hati hehehe..penat jugak kerja macam aku ni..bab siasat kes satu hal bab ni pun satu hal adehhhh..nak ne jawab gak kakakaka..ni la keratan akhbar aku jawab dan pi rumah pegadu..hm hm








Tiada ulasan:

Catat Ulasan