Ahad, 1 September 2013

sambutan hari kemerdekaan ke - 56 peringkat daerah kluang


1.Hehe baru ada masa nak masuk sini..pehh sambutan 31 Ogos 2013@sambutan hari kemerdekaan ke 56 kat Kluang tahun ni buat aku penat sikit beb..cuaca yang panas dan berdiri agak lama di atas pentas buat aku ketar kepala lutut kakaka..apa nak buat tak pa la..setahun sekali..semangat kemerdekaan katakan..er er dulu leh gak curi2 nak duduk..sejak2-3 tahun lepas tak leh nak duduk dah ehhh :)
nak curi2 duduk macam mana kalau aku kena dok kat atas pentas macam ni wakakaka..huwaaaa..aku nak ambil gambar pun susah..ape pun thanks kat unit media@murni grace yang sentiasa snap gambar aku kat atas pentas kekekeke..


2.Untuk kali keduanya sambutan hari kemerdekaan bagi daerah kluang dibuat di depan Kluang Mall Kluang..tahun lepas pun ditempat yang sama...dulunya dibuat di dataran tasik putih kluang..tak tahula nape plak sejak tahun lepas dibuat klat depan kluang Mall@sepanjang jalan rambutan kluang..tempatnyer memang ok la..tapi kat dataran tasik kluang lagi ok..ade jugak bayang2 pokok leh teduh dari panas keh keh keh..
kat atas pentas utama ni..aku je yang paling muda barangkali wakakakaka..


3.Sambutan hari kemerdekaan ke 56 yang diadakan di daerah kluang tahun ni tak la besar sangat seperti tahun lalu..aku agak penyertaan pun berkurangan..hehe maybe lepas raya barangkali depa semua penat hehehe..ape pun sambutan peserta/kontijen yang mengambil bahagian amat bersemangat..paling best aku tengok pertunjukan kawad kaki putieri islam sekolah menengah bandar paloh pehhhhh betul2 hebatla depa ni..maka tak hairanlah depa johan kawad peringkat negeri...er er gambar depa ni aku snap dari atas pentas adehhhh tak nampak sangat la geng..ni la masalah lau kena duduk dengan VIP wakakakaka..nak ambil  gambaq pun terbatas dan malu gak leeeee..



4.Tak kurang hebat pertunjukkan tradisional 3 bangsa melayu india cina...depa ni jugak dari paloh...hehehe time kembara mahkota johor aku tengok depa ni jugaklah yang buat persembahan hari tu..memang menghiburkan..tapi yang lebih menghiburkan tengok team aku lah wakakakaka..hehehe perkeso kluang koh koh koh..


5.Team PLKN Padang Hijau pun tak kalah geng...lucu bila depa nyanyi lagu rasmi Kem PLKN padang hijau wakakakaka..Kem padang hijauuuuuu...kelapa sawitttttt..banyak bukittttttt...letihhhhhh..itu la yang aku dengar wakakakakakakakakka..lawak depa ni kakakaka...aku dengan VIP lain tergelak sakan dengan lagu depa ni kakakaka..adehhhh terbaikla jurulatih depa tu!!!



6.Oh ya..tahun ni macam biasala sambut perbarisan kemerdekaan peringkat kluang ni kena dok kat atas pentas..kena join VIP lain adehhh..sib baik depa tu ramai yang aku dah kenal dan dah biasa hahahaha..lau tak kompem kaku atas tu..dah la aku je yang muda wakakakakakakakaka..er er time nak sambut ketibaan Wakil Rasmi Menteri besar johor untk rasmikan sambutan hari kemerdekaan ke 56 peringkat daerah kluang hehehe..amacam ok ka...



hehehe selepas sahaja acara rasmi perut aku dah tak leh tahan sangat dah.. laparrrr sangat2...huh dari pagi lagi tak makan geng...hehehe pi pekena tom yam kung kat secret recipe wakakakakaka pehhhhh kaw kaw sedap wa cakap luuuu


hehehe..antara kontijen perbarisan..dan bacaan ikrar




Tiada ulasan:

Catat Ulasan