Sabtu, 9 Ogos 2014

Jamuan raya unit faedah@perkeso kluang



1.Alhamdulilah...hari ni de majlis kecil-kecilan jamuan raya di Unit Faedah pejabat Perkeso Kluang hehehehe..menu semuanya sedap belaka..ala kadar takpe janji meriah..elakkan pembaziran hehehe janji sedap dan halal..bukan apa ..penganjuran majlis sebegini mampu dan boleh mengeratkan hubungan antara staff itu yang lebih penting...bila hubungan erat kerja pun senang nak buat...


2.Hmmm sebenarnya tiap2 tahun jamuan raya ni dibuat kat pejabat aku...biasanya kita open untuk pelanggan pun...tapi tahun ni tak buat lagi hahahahaha tarikh tak dak lagi dan masing2 tengah sibuk..lagi pulak dengan kejadian MH17 so...tak tahu lagi buat ka dak...tak buat pun takpe bekali :)


3.Hari ni jugak aku siasat kes kemalangan macam biasa...tak keluar siasat kes satu hari rasa hidup aku tak lengkap...dalam banyak2 kes yang aku siasat hari ni ada kes penipuan...oooo ya..bab2 kes tuntutan palsu perkeso akan aku ulas dengan panjang lebar sikit masa lagi hahahaha...dulu aku de juga ceritakan bab2 sebegini..ingatlah...jangan sesekali buat tuntutan palsu..buruk padahnya...nanti aku post tentang perkara ni sikit masa lagi agar menjadi pengajaran buat mereka2 yang bercita-cita untuk cube menipu perkeso...STOP!anda tidak akan selamat dengan melakukannya...

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan