Selasa, 26 Ogos 2014

Open Day Matrix@Taman Seri Impian


Sabtu lepas tak dak pe2 program...umah member2 semua dah aku serbu kikiki... so dari tak pi ke mana mana elok aku join hari terbuka pemaju taman aku je le hahahaha pemaju taman aku ni tiap2 tahun buat Open day sempena pelancaran rumah baru la sempena raya la sempena kemerdekaan la macam2 lah hahahaha itu tak penting yang penting banyak jamuan makan2 minum2 sambil tu leh borak2 dengan member2 setaman kira ok le tu..boleh tahan jugak la perbelanjaan yang depa habiskan untuk program ni.Pemaju kaya raya la katakan..

hehehe siap de pendaftaran seperti biasa..kekekeke kot2 dapat cabutan bertuah le..

2.Hm banyak gak la hidangan disediakan dari kambing golek sampai ke pelbagai juadah yang lain…kiranya balik dari majlis tu meme perut penuh la..Alhamdulilah murah rezeki hehehe…dok kat taman perumahan macam ni la..kita tak leh duduk macam duduk dalam gua…kena bergaul dengan masyarakat…hehehe duk dalam gua sorang2 tak syok hahaha..
 
hehehehe...seronoknyerrr..

hehehe lepas pendaftaran dapat niiiii...


hm hm lebih jelas :)
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan