Ahad, 17 Mei 2015

Ulangkaji hehehe@socso Kluang :)



Hari ni aku tak kemana mana, biasanya hari Ahad tiada sesi siasatan di buat sebab kebanyakan pejabat syarikat tutup, dan kami bekerja seperti biasa hehehe..Tapi hari ni diadakan sesi latihan untuk memperingat semula cara-cara kiraan kelayakan dari segi caruman untuk  membolehkan tuntutan pencen Ilat socso/perkeso dilakukan..hehehe tak senang dan tak susah cara untuk menentukan kelayakan permohonan tuntutan pencen Ilat..maksud aku kelayakan dari segi caruman…so hari ni banyak latihan cara2 pengiraan yang kami buat disamping berbincang perkara yang berkaitan.

2.Berkenaan bab2 kelayakan dari segi caruman aku dah terangkan kat blog ni dulu hehehe malas dah ehhh nak ulang semula hangpa cara sendirila kakaka..Tapi apa yang nak nyatakan kat sini bahawa kami sentiasa belajar dan belajar demi untuk mempertingkatkan kemahiran setiap anggota bagi melayan pelangang yang hadir ke pejabat kami dengan layanan dan maklumat serta penerangan yang terbaik!!!hahaha pasal tu lah kami belajar setiap masa walaupun itulah kerja hakiki yang sentiasa kami buat…

3.Tapi aku mengaku bab2 kiraan ni aku lembab sikit hahahahaha..pasai tu masa belajar matematik kat sekolah rendah dulu aku johan kena baling penyapu papan hitam dek cikgu hahahaha..habis putih rambut geng..pemadam papan hitam tu penuh dengan debu kapur tuuuuuu lani tak dak dah bekali teknik hukuman macam yang pernah aku kena kakakaka…hangpa budak2 zaman la ni kalau kena macam t uterus mengadu kat mak bapak kot hahaha tapi aku cool aje kakakakaka..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan