Selasa, 17 Januari 2017

pokok delima socso dah bebuah :)


1.Kadang2 bila badan penat otak penat baik kerja aku suka dok tengok pokok2 yang aku dok tanam hahaha..sedar tak sedar dah besar2 semuanya pokok2 tu hahaha tapi tu la kurang kasih sayang jugak pokok2 ni hahahaha mau dak nye kuar pagi..bila balik kerja dah hampir magrib hahaha..nak pegang cangkul time tu dah tak larat wooo..setakat tengok boleh le..tapi tu la pokok2 ni memahami kesibukan tuan nya hahahaha..Alhamdulilah da ada yang belajar bebuah kikiki paling best tengok pokok delima tepi rumah..cepat betoi membesar hahaha siap bebuah lak tu Alhamdulilah sejuk mata memandang pokok delima socso namanya kah kah kah..hari minggu baru la boleh bagi tumpuan kat pokok2 ni,time tu la nak membaja,nak merumput bla bla bla kikiki.
2.Ohh ya hari ni aku baru balik dari selesaikan satu kes tragis di Mersing hm hangpa mesti tahu kan kes sepasang suami isteri terbakar dan rentung dalam kereta selepas depa terlibat dalam kemalangan jalan raya..pasangan suami isteri tu baru kahwin bulan Oktober yang lalu..Allahuakbar sayu plak aku..cerita mereka berdua Inshallah sikit masa lagi aku up kat blog ni..tapi aku lega,syukur banyak2 sebab diberi kesempatan selesaikan kes ini dengan cepat Alhamdulilah dapat juga membantu keluarga ini..Inshallah cerita ni akan di update sikit masa lagi...satu pesan aku 'jika berlaku kematian dibawah umur 60 tahun pergola ke pejabat perkeso terdekat untuk buat semakan kelayakan caruman'...mana tahu arwah layak Pencen Penakat..begitu la kes yang akan aku ceritakan nanti...tunggu geng

Tiada ulasan:

Catat Ulasan