Khamis, 9 Februari 2017

Program 5S@Perkeso Kluang 2017

1.Haha tak dan masa geng nak update blog hahaha mau dekat seminggu dah ni kikiki kadang2 hangpa bosan kot asyik duk update pasal perkeso ja kan hahaha tapi takpa tak nak baca ka baca ka hngpa nyer pasai kikiki..abg2 hensem akak2 comel mohon maaf jenuh dok nungu turn soalan nak dijawab kakaka ampun2 aku cuba jawab pelan2 geng hahaha..banyak woo kikiki..sehari dua ni sempena cuti thaipusam Inshallah aku jawab semua kikiki..Oh ya dua tiga hari lepas banyak masa dok habis kat opis aje..haha ada taklimat ada cuti umum bla bla ada program 5S haha..hoho Program 5S
2.Gotong royong satu pejabat sempena program 5S ni kadang2 seronok walaupun penat kikiki,banyak benda leh jumpa bila kita dok kemas2 ni,kemas2 yang selama ni dok bersepah hahaha banyak ruang selama ni dok kata sempitla tak dak ruangla namun bila kemas sana kemas sini banyak plak ruang2 yang boleh disimpan dokumen dan barang2 lain hehehe ..
3.ohhh ya dalam duk buat aktiviti 5S ni,tak kirala di mana2 opis sekalipun maksud aku tempat kerja hangpa la,dalam dok kemas2 tu terjatuh ka terpatah tulang ka ini bleh claim dengan pihak perkeso hahahahaha...dalam masa dok angkat kotak2 untuk dialih ke tempat lain ka tiba2 gedebuk kotak jatuh menimpa hangpa hahahaha jatuh plak atas tangan maka patah tangan jangan dok risau hahaha boleh claim dengan perkeso hahahaha sebab semua itu masa bekerja!!!!kah kah kah sempat lagi aku selit bab-bab claim perkeso kan kan kan wakakakakaka..aduhh aku pun tak tahu hidup aku ni leh kata tak leh pisah dengan perkeso ni hahahaha bukan apa aku nak bantu nak tolong nak sebarkan maklumat pasai perkeso ni ramai lagi yang tak tahu hahaha tu niat aku nyer..cara kumpul pahala tu geng tak dak niat lain.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan