Rabu, 21 Oktober 2015

Ceramah Faedah-Faedah PERKESO/SOCSO@Synthomer

1.Semalam aku n the geng di jemput ke program ceramah berkenaan perkeso di kilang Synthomer/Rivertex..semalam aku nyer turn ceramah yang kedua hm penceramah kedua biasanya pendengar tak kan teruja sangat hahaha biasa macam tu lakah kah kah semalam jugaknya aku dalam mood mengantuk jadi ceramah pun tak berapa nak semangat jugakla kakaka..kena pulak time ceramahnya dah kul 4.00 petang so masa pun tak berapa nak kena hahaha..mengantuk ada dan depa pun nak sambung kerja juga selepas tu sebab kul 5 dah balik kerja kan..soo bagi la ceramah dengan selaju laju nya hahaha..faham ka dak tak tahu la aku wakakaka..lagi pun sebelum turn aku bagi ceramah depa dah 1 jam setengah dok dengar ceramah keselamatan jalan raya yang patner aku bagi hahahaha rasanya dengar ceramah tu pun depa dah kenyang hahaha lama jugak tu satu jam setengah..memang tak kena time aku nyer turn wakakaka..so far ok la..hope apa yang nak disampaikan berjaya dihadam oleh depa la..hm lau ikutkan aku 2 jam ceramah baru habis..penat woooo aku buat 72 slide ceramah untuk tujuan ceramah hari tu wooo..nak habis dalam setengah jam tak mungkin la kan hehehe..hm ralat jugak rasanya..takpe kita buat lain kali lah..

2.Macam biasa selepas ceramah ada bagi2 helmet sikit hehehe..helmet ni mahal jugak wooo bukan murah woooo..hm tapi bukan semua dapatla hehehe..Ooh yaaa untuk majikan2 yang berhajat untuk menjemput perkeso untuk memberi ceramah penerangan terutama hal2 berkaitan faedah2 yang disediakan perkeso, maka boleh lah tuan2 puan2 mengutus surat kepada pejabat perkeso terdekat atau boleh juga berkunjung ke pejabat perkeso terdekat dan nyatakan keinginan tuan2 puan2 untuk menjemput ke apa2 program ceramah perkeso InshaAllah akan dipenuhi...khidmat ceramah penerangan ini adalah PERCUMA!hehehe kami pergi ke tempat kalian hehehe..makan minum tak payah sedia takpe kami faham..hahaha..bajet bukan ada kan kan kan..jangan risau kami pi nak ceramah bukan nak makan hahaha..
 Hehehe..
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan