Jumaat, 24 Disember 2010

Aku Qaisara dan Winitex

1.Sabtu macam biasa cuti,pagi-pagi dah bangun er er tapi terbabas la jugak kekeke..panas enjin keta terus keluar with Qaisara..hm Qaleesya n mamanya kat umah tak nak kuar.Qaisara still setia with abahnya hehehe..

2.Pusing-pusing nak cari makan pagi la..hm terasa nak makan nasik berlauk dan laksam so tu pasal pi kedai makan abe lie..satu2 nya kedai makan kelate yang sememangnya best di Kluang ni..hm beli laksam, nasik berlauk ayam plus mee goreng itu sememangnya kegemaran aku sejak dari dulu lagi..

3.Beres je beli sarapan pagi/tengahari sama kot kekeke aku terus bergegas ke Kilang Winitex, hm sejak dari semalam dia punyer pegawai sumber Manusia dan bos kesatuan sekerja winitex bagitahu aku ada jualan murah kat kilangnya..hm hm jualan terus dari kilang secara besar besaran kompem murah beb..hm dah berderet dah kereta nampak..



hmmm..

aiyaaaa..

adeiiii



4.Sampai je kat Winitex adeiiii macam ne la aku nak beli lelongan ni dah la bawa robot Qaisara yang ada kaki ada tangan namun tak nak jalan ni hah..asyik berdokong je adeiii mampus...macam ne nak bertolak tolak berebut rebu ni..argggggg argggg nampak gaya aku hanya mampu tengok orang sajala yang bertolak tolak berebut rebut entah ke apa ntah!aku hanya mampu tanya apa tu kak kain apa tu kak kakaka maklumla aku tak tahu kain apa yang depa duk berebut...hm rupanya ada sapu tangan,ada kain langsir amat cantik untuk dieksport cuma dijuam rm3 semeter murah sangat2,ada alas meja dan macam depa ni ramai sangat aku n Qaisara tak mampu melawan amukan mereka ni.aku tengok pak cik mak cik pun hebat2 duk main tolak-tolak je dah macam ultraman taro dah hahaha terpaksa aku mengalah la macam ni..ni robot Qaisara punyer pasal nak ikut abah konon! geram aku!robot qaisara ni buat aku penat je kekeke


5.hm hm robot minum susu jap-jap abah nak susu abah nak susu adeiii last-last balik tak sempat beli apa pun...arrrrrg arggggg En Abu dan kawan-kawan kat Winitex sila dengarla rintihanku kakakakaka..ade stok lebih habaq mai semula la weiiii aku tertewas dek amukan orang-orang kluang hari ni...aiyaaaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan