Isnin, 27 Disember 2010

Turun subuh balik magrib..

1.Beratnyer rasa nak bangun..jam 5 pagi dah ne bangun jam 2 baru je aku tidur tu pun selepas Ultaraman sara tidur..hm sampai bila la sindrom ni nak berakhir, jam 6.30 pagi dah bertolak ke lokasi biasa..dengan melalui jalan kluang-teck wah heng yang cukup sinonim dengan kawasan/lubuk kemalangan..banyak kes yang aku siasat kemalangan berlaku disini saban hari!dan jalan inilah yang ku lalui saban hari..hm..hope sangat2 nak balik ke negeri tumpah darahku coming soon..




orang kata peluang kedua selepas terlepas peluang pertama sukar kembali..er er menyesal pun ada kerana menolak setelah permohonan perpindahanku diterima setahun yang lalu..hm andai dapat ku undurkan putaran dunia..

2.Pagi2 macam biasala aku masuk ladang..atas beberapa sebab aku sanggup!antaranya kerana jalan kluang-teck wah heng tadi..keduanya..selagi aku hidup biarla aku penat dan bersusah..mana tahu esokknya aku tiada...hehe lagi pun aku bukan kaki racing punyer kekeke..ops naik keta ni kompem selamat hahaha...aku masuk ladang asyik bertembung jah dengan keta ferari ni tension hahaha



3.opsss..waktu tengahari aku de kes di taman desa..hm..panorama taman desa jalan utama sememangnya menyegarkan mata memandang...redup pokok-pokoknya..


tiba ditempat siasatan mata redup jadi kabur hahahaha..hm..kolam IWK penuh dengan isi nya hahaha..depa ni tak profesional la..sepatutnya buatla dinding ka..tutup dengan zink ka adeiii sian rumah-rumah penduduk taman yang berpanorama kolam isi buangan manusia ni..


hmmm


jatuh dibulatan jalan batu pahat-mersing hehe..semoga cepat sembutla dik..hm hm lain kali bawa motor slow2 udah le..ops kajol ka er er er

but taukeh adik ni mr tan manager kawasan kluang,batu pahat segamat very cool la beb..adeiii baguih punyer bosss selamba rock je hahaha..depa ni dari kompeni blondal..syarikat penapis air yang terkenal tu hah..


hm de kes juga di EON pehhh sambil tengok inspira hahaha..but dengar sini depa yang duk jadi juru jual keta proton tu hang jangan pandang sebelah mata yop..aku dah semak gaji depa ni tahap gaban punyer beb..9 ribu wooooo slip depa ada le but mana leh masuk kan sini hahaha.

.

ok la penat aku dari subuh sampai la ni tak rest lagi..aku rest dulu lah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan