Rabu, 22 Jun 2011

mencintai kamus jururawat


1.Dalam 2-3 hari ni aku busy so tak sempat nak coret bebanyak..tak tahu nak capai yang mana dulu..dan dalam 2-3 hari ni jugak aku asyik duk baca kamus jururawat jah..aiyaaa banyak nak ne belajar dan terus belajar!orang kata belajar dari kesilapan hahaha..dulu aku tak payah baca Laporan perubatan..la niiii semua laporan perubatan nak ne baca...

2.Dengan bantuan 3 kerani khas..hope semuanya berjalan dengan lancar...pusing sana pusing sini riuh rendah suasana...adeiiii..

hehehe thanks 3 serangkai yang tahan telinga dengan leteran aku,dan tahan bergelak tawa pada ketikanya kekeke!!!dalam hidup ni kalau kita terlampau keras maka kita mudah dibenci olang..adakalanya ada tempatnya ada waktunya dan ada detiknya kekerasan itu menjelma jua :)

thanks jugak sebab banyak buat aku pening kakakaka...aiyaaa bila mau key in betul2 deiii..hm..ada kala kita sering menganggap tugas itu mudah dan lantas mengambil mudah..hakikatnya untuk mempermudahkan namun ia tak jadi mudah hahahaha sendiri pikiq :)

thanks jugak sebab menjadi pengingat yang setia jap2 bagitahu jap2 bagitahu hahahaha maka cukupla 3 serangkai :)KASI GEGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!


3.Opssss aku ada cara tersendiri nak hilangkan tekanan...sebelum balik rumah pasti ne ronda2 kasi cuci bebanan kerja dulu hahaha..tempat biasa kompem pasar malam la...dalam banyak2 pasar malam makanan yang aku suka yong tau fuuuuuuuuuuuuu...best wooooo

er er abang ni bikin kekeke pasar malam kampung melayu mali daaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan