Selasa, 28 Jun 2011

Nasi Ikan keli penyet

1.Hari ni aku awal2 lagi dah bertolak ke Felcra Bukit pedoman Mersing.Macam biasala jalan nak pi mersing tak sah lau tak de lori balak dan lori sawit...dah lali dah aku..

2.Sampai sana dah kul 10 lebih so aku bereskan dulu kerja kat sana..ambil masa 2 jam jugak kat felcra tu..bla bla bla habisla siasatan aku kat sana..kemalangan pegawai dorangla..dulu aku dah cerita dah bab2 kemalangan ni dan cara tuntutanya..banyak gunanya tuuuu..nantila de masa aku perluaskan skop dan dimensinya lagi ok.

3.Oleh kerna perut dah lapaq lagipun pagi tadi aku tak sempat makan maka aku pusing2 la mencari kedai makan..lapar beb tak makan..pusing2 aku jumpa la kedai nasi ayam penyek dan Ikan keli penyek..hahaha nasi ayam penyek memang aku da biasa makan dan aku memang suka,but nasi Ikan Keli penyek aku tak pernah makan lagi la..so aku try la makan nasi Ikan keli penyek ..pehhhh sedap wooooo.depa ni semua main penyek la hahaha..

Nasi Ikan keli penyek ni ok la leh la setakat nak kenyang tu..sedap la jugak

4.Hm balik rumah aku habaq kat wife aku agar belajaq buat nasi ni...hehehe setakat nak lenyek2 penyet2 ayam jadi kot wakakakakaka..

5.Entahla sebenarnya seronok makan yang wife masak ni..tu pasal la penat macam2 mana pun wife aku masak jugak tuk aku...dan bab2 membeli sayur ka ikan ka itu serah kat aku hahaha sebab aku memang pemantau harga yang baik kakakaka..

3 ulasan:

  1. penyet mcmn? t.hancur ko ikan? nak try wat
    bekwoh kt mn plak tu?

    BalasPadam
  2. bekwoh kat padang to'la hehehehe..tu la kali pertama rasa Ikan penyet kekekeke

    BalasPadam