Khamis, 9 Ogos 2012

buka puasa@prime city


1.Alhamdulilah hari ni kerja seperti biasa walaupun aku dah dalam mood nak balik kampung yeahhhhh dah tak sabar dah ni..raya time beb..tak balik kompem ne sumpah jadi batu blok kakakakaka.Hari ni aku penat sikit siasat kes kemalangan sempat habis 4 kes pehhhhh lenguh tangan menulis  stetment beb..lenguh tangan dan sakit otak..dekat2 nak raya ni aku faham semua yang terlibat dalam kemalangan ni nak cepat2 selesaikan kes mereka..aku pun sedaya upaya cuba selesaikan sebelum raya..dapat gak la depa rasa duit raya nanti..


2.Sebelah petangnya baru masuk sampai pejabat..kerja luar dalam cuaca panas ni benar2 menguji tahap kesabaran hehehehe..dah la nak ne cakap tak henti2 lau siasat kes beb..tanya itu tanya ni begitu dan begini. Kalau pi duk diam tu bukan siasatan namanya


3.Hari ni jugak aku dijemput oleh pihak Felda Palm Industries untuk ke majlis berbuka puasa anjuran depa kat Hotel prime city kluang..dulu aku tak suka hotel ni kerna tiada pensijilan halal tapi sekarang cafe bestari kat tingkat satu hotel prime city kluang dah dapat pensijilan halal maka lega lega leh la join jemputan depa ni..lau tak pi nanti tak elok plak.lagi pun bos aku dah suh pi wakilkanya..hm hm aku pi dengan 2 staf yang lain hehehehe..bab wakil mewakil ni asyik aku jek yang kena adehhhhh siot je..tapi lau wakil bab makan wa no hal bos klakakakaka..no tolak2 kakakakaka



4.Oleh kerna pejabat aku dekat dengan hotel prime city maka kami tiba awal dari yang lain hehehe..rest dulu beb sambil tengok keadaan sekeliling,hm nampak gaya bukan aku je depa jemput..aku tengok geng pejabat buruh ada,member2 dari Jabatan alam sekitar pun ada..kira ok la tu lehh dijadikan teman berborak sementara tunggu waktu berbukla tiba..



5.Buka puasa kat sini kira OK la..aku tengok ramai juga keluarga yang buka puasa kat sini..depa bawa anak2 makan kat luar..bagus juga leh eratkan kasih sayang..er er kaya raya nampak orang kluang ni ramai yang mampu berbuka puasa kat hotel hahahaha hebat hebat

.
6.Aku lau depa tak jemput tak pi la makan2 kat hotel sebegini..hehehe bukan apa aku lebih suka makan dengan anak bini aku kat rumah dari makan kat luar..apa pun makan hari ni agak best jugak hahaha..terutaman lamb chop memang best beb..pehhhh aku tak tipu lamb chop kat hotel prime city ni memang tersa kesedapannya hahahaha..


selain lamb chop sup jugak best..memang sedap hahaha..


tapi yang tak tahan rojak buah ni adehhhhh pedas nak mampuih..yang ni aku tak leh tahan kakakaka pedas tahap kronik



7.Terima kasihla banyak2 kat felda palm kerna sudi jemput kami..banyak jugak yang kami bincangkan bersama terutamanya melibatkan program2 berkaitan perkeso yang boleh dijalankan di tempat mereka..er er sebelum balik depa bagi kuih raya beb pehhhhhh terasa raya dah dekat hehehehe..puas puas hehehe



Tiada ulasan:

Catat Ulasan