Isnin, 13 Ogos 2012

shoping raya@parkson kluang prade

1.Jap je rasa puasa..tup tup dah nak sambut hari raya..mungkin jugak siang hari tak rasa apa sebab sibuk dengan kerja..tak rasa apa puasa..alih2 dah nak buka,hm hm sib baikla waktu malam leh jugak rasa nikmat terawih tu pun pasai surau dekat hehehe..


2.Aku lau raya2 ni tak dak persiapan apa2 pun ehh kekeke tua bangka macam ni takkan nak berbaju baru mengalahkan bebudak kakakaka, tapi tuk anak2 ada le hahaha tu pun pi kejap je bantai kat parkson kluang prade je hehehe..time aku pi semalam punyerlah ramai orang..pusing2 patutla ramai harga baju2 kat sini tengah sale wooooo murah siot hehehe..time murah macam ni la nak beli..tak kisahla baju jenis pe janji leh pakai hahahaha bebudak tak tahu pe bagi je pakai kakakaka..mak budak kompem tak setuju dengan aku kakakaka..sebab itu aku jenuh duk tunggu mak budak ni duk memilih barang adehhhhh

                    






3.Aku mcm biasala raya time kompem balik kampung la..tak balik kampung gamaknya nyer sumpah jadi batu blok bekali kakakaka..woittt sebut pasal nak ne balik kampung ni nak ne servis kereta dulu wooo adeee kena plak aku nyer kereta 4 tayar semua dah out wakakakaka bunga dah tak dak langsung dah ehhh..hm hm hm pi la tukaq  tayar dan servis habis dan melayan jugakla rm900 lebih adehhhh habis bajet raya aku huwaaaaa..pokai aku bebbbbb



4.Tapi balik kampung nyer pasallll habis berapa rm pun tak kisah..anak2 dah tanya bila nak balik kampung..anak sulung aku ni dah mula malas nak pi tadika ..huh asyik nak balik kampung je.. dia ingat kampung tu dekat apaaa..mau aku 12 jam drive woooo..er er sebut pasal anak sulung aku ni apa yang bagus buat masa ni dia ni hantu buku kakakakaka adehhh tengah kemaruk nak belajaq hm hm semua dia tibai kekeke..hantu buku belah siang belah malam hantu kartun adehhh laa



5.Sambil duk pusing2 temankan isteri dan anak2 shoping kat parkson kluang prade ni aku terpandang plak benda ni hehehe..sepatutnya dah lama polis kluang buat benda ni hehehehe..


hehehe kadang kala budak ni cukup kreatif kakakaka


Tiada ulasan:

Catat Ulasan