Isnin, 16 Oktober 2017

Ikrar Bebas Rasuah (IBR)Perkeso Kluang

1.Salam geng sebenarnya banyak bahan2 nak aku masuk dalam blog aku ni, tapi aduhh tak dan masa geng..apa nak buat..pi kerja pagi2 balik kerja dah magrib hahaha malam dok layan anak bini plak kikiki...penat tak yah citerla..nak buat macam mana kerja aku ni hari2 kena kerja luar hahha tak dak dok pejabat lah!!!Hmm Geng 21hb September 2017 yang lalu pejabat aku ni Perkeso Kluang sempat la buat Ikrar Bebas Rasuah (IBR), tu la yang pihak Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dok promosi agar semua jabatan kerajaan/swasta dan lain2 buat IBR ni hehehe maka pejabat aku pun buat la hehehe..Ikrar Bebas Rasuah (IBR)@Perkeso Kluang hahaha..yang dok buat IBR nya aku lah hahaha sebab aku dah 4 tahun dilantik jadi Duta Integriti..hm hm mau tak mau kena buat gak la geng..duta tak dak gaji pun bahahahaha..tapi ok no problem khidmat bakti tetap dicurah selagi khidmat diperlukan hahaha..
2.Sebelum acara Ikrar Bebas Rasuah tu kami dok dengarla ceramah dari Ketua SPRM Cawangan Kluang bari ceramah bala bla bla ha hahaha dekat 2 jam ceramahnya.. ok la banyak input berguna yang beliau bagi,bagi kami sejak dari dulu kami tak dak terlibat benda benda mengarut macam ni hahaha..yang tak layak kami tak bagi ehhh..so jangan risau tak dak gejala rasuah kat Perkeso terutamanya bab2 siasatan kemalangan Inshallah bebas dari rasuah!!!
3.Sedihnya selepas Ikrar Bebas Rasuah ni..Boss aku meninggal dunia Allahuakbar!!!Arwah lah yang beria ria agar dipercepatkan Ikrar Bebas Rasuah ni Allahuakbar sedih plak aku ingatkan bertungkus lumus buat IBR ini rupa rupanya beliau tahu akan beliau akan meninggalkan kami :(..Inshallah nanti da de kekuatan aku nak kongsikan betapa akrabnya kami berdua..duhaiiii..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan