Sabtu, 17 September 2011

kueh teaw thai@warung sejahtera best



1.Lanjutan post terdahulu lau dah sentuh bab makan aku sambung la perhabih dulu bab makan..adapun bab makan dan memakan ni sejak berkurun lamanya aku leh dikatan johan hahahaha..di tambah plak dengan sambutan hari raya belum lagi berakhir..sana sini de aje rumah terbuka dan separuh terbuka..

2.Dalam sehari dua ni aku tak menang tangan duk isi perut kat umah terbuka kawan2..terbuka semua dan separuh terbuka hahahaha..hm aku pun buat gak la tapiii bab2 jamuan ni x larat nak buat besar2 anak2 aku kecik lagi so xsempat tangan nak masak beb..aku main tempah je lah!


3.Opsss sambung semula bab makan kat warung sejahtera yang aku nak citer ni..er kat warung sejahtera kat kluang ni aku cukup suka makans arapan pagi..dek sebab aku duk dekat sempadam siam maka aku memangd ah biasa dengan tempias makanan sana..time aku balik kampung dulu time raya tak sempat aku nak bedal mee celup dan seangkatan dengannya lalu balik kluang aku balas dendam hahahaha aku tibai mee thai dan kueh teow thai kat warung sejahtera kluang..hahaha depa ni bubuh je mme thai n kueh teow thai nak komersial padahal di kelate depa panggil mee celuk joh eh ...sedapppp wooooooo


4.Dek kerna aku bawak 2 tentera kecil dan mejar jeneral kecik maka sebelum aku bantai kueh teow thai nak ne jugak la aku pi kat macdonald dulu beli bekalan bubur nasi kukuikui lau x dak bubur nasi nanti 2 tentera aku ni akan bikin rinuh rendah kacau aku nyer selera kueh teow thai muhahahahahaha..

kedai selesa gak la untuk taraf datuk macam aku ni kakakakakakaka



5.Opsss yang bestnya aku punyer citarasa sama dengan aku nyer orang rumah...so senangla nak bantai.. pe yang aku makan orang rumah@rumah orang pun bantai sama kakakakaka...

6.Adehhh penat sebenarnya hari ni duk melayan orang mai aku nyer separa Open House..kakakaka dapat kelayakan separa je weiiii hahahahahaha..lembaga Akreditasi x lulus buat full open house kakakakakakakaka

Tiada ulasan:

Catat Ulasan