Selasa, 27 September 2011

Program bersama pemimpin masyarakat Mersing


1.Hari ni aku nak sentuh sikit bab "Program Bersama Pemimpin Masyarakat" yang pejabat aku buat saban tahun,bukan pejabat aku je tapi seluruh malaya hehehehe..pada 21/9/11 yang lalu bertempat di Hotel Seri Malaysia mersing berlangsungya Program tersebut..tak lama pun macam biasa sampai tengahari je..pun begitu de makan pagi makan tengahari disediakan oooooo siap de sijil lagi hehehe..rugi yang tak datang bersebab mahupun yang malas nak datang alaaa eksyen brooo


2.Program Bersama Pemimpin Masyarakat yang pihak Perkeso anjurkan lebih menjurus kepada memberi tunjuk ajar dan kefahaman kepada pemimpin masyarakat setempat agar dengan penuh harapan mereka datang dan memahami apa yang kita nak sampaikan dan apa yang lebih penting menyampaikan kepada rakyat bawahan mereka..dikampung2 didesa..depa la sebagai pemimpin masyarakat yang sudah pasti dekat dengan masyarakat..depa sepatutnya ambil seberapa maklumat.. ambil seberapa info dan balik ke kampung masing2 sila sebarkan kepada anak buah...itulah matlamatnya..itu cara penyampaiaan yang baik itu strategi penyampaian yang dirangka khusus dengan matlamat yang cukup baik!!!

Antara sebahagian pemimpin masyarakat yang hadir..Kim salam buat yang x hadir..buat yang tak hadir tu lau la aku siasat kes anak2 buah hangpa nanti tau la aku nak buat macam ne...masuk kampung nak ne tanya dulu sape ketua kampung hahahaha hm hm hm nak tau yang la jugak kot2 yang malas mai dengar ceramah mudah aku nak pi umah ceramah depan2 depa..disaksikan anak2 buah yang kemalangan tu hah kakakakakaka...




3.Buat yang hadir Alhamdulilah..sampaikan ilmu walaupun sepotong ayat ..hehehe malas nak komen lebih..yang tak datang tu hangpa dah cukup pandai la kot..dah cukup bijak dah kot..dah hebat la kot dah pandai jaga rakyat kat kampung2 hangpa la kot..wah wah wah..jual mahal brooo..lu tu jaga amanah rakyat brooo..lu jawabla nanti..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan