Isnin, 24 Oktober 2011

Siasat kes..makan tengahari pun tak sempat

1.Banyak kes aku ne siasat hari ni..dari pagi aku redah jalan tanah merah menuju ke bukit benut estet..bukit benut estet milik sime darby..da banyak kali jugak la aku masuk ladang ni..sama ada nak pi siasat kes melibatkan pekerja ladang atau juga kilang minyak sawit yang ada dalam tu..tapi hari ni aku pi pejabat ladang bukit benut sebab melibatkan kemalangan pekerja ladang..

tak tau nape depan pejabat ladang depa suka letak batu kakakaka

2.Selesai siasat ke di Ladang Bukit benut aku menuju ke Layang Estet juga kepunyaan Sime Darby..Layang Estet terletak di layang2..

pejabat atas bukit hehehe

ini pejabatnya..tak la besar sangat

bagus2...tapi hehehe betui ka depa tulis ni :)

sikit masa lagi pekan layang2 akan sedikit berubah :)rumah kedai cantik gak la

3.Dari layang2 aku ke simpang rengam plak..kali ni ke Demag..kilang buat kren hehehehe juga siasat kes..


opssss minyak keta dah habis kasi isi dulu beb kakakaka..taukeh dia ni aku kenai..gulammmmm failing punye kompeni..


Masuk dulu beb

kren sedang dibina

4.Dari demag bertolak ke Kim Yeo Timber..juga siasat kes..penat aku penat!!!!!


sawmill hehehe

Masa untuk balik ke pejabat..penat kan kan keje macam aku ni

penat aku nak citer perihal siasatan kes hari ni macam2 kes ada adeiiii...balik rumah penat duk main dengan anak2...adeiiii

Tiada ulasan:

Catat Ulasan