Ahad, 4 November 2012

Akhirnya sara berjaya :)


1.Aku baru balik dari Majlis Graduation tadika tempat anak aku belajar..Tadika Didik Harmoni hehehe..anak aku ni satu-satunya melayu yang belajaq kat situ..tapi Alhamdulilah dia boleh bergaul dan belajar dengan baik walau berlainan bangsa..dah hampir setahun dia belajar kat sini..begitu cepat masa berlalu..baru 4 tahun..perjalanan masih jauh.

2.Malam ni dapat aku saksikan beliau begitu matang sekali bukan nak puji anak jauh sekali nak riak dan takbur..tahap kematangan bila bergaul dengan murid2 yang berlaianan bangsa ni agak lain sedikit..Alhamdulilah pandai bawa diri dan boleh berdikari dengan baik..

3.Alhamdulilah di tadika ini juga beliau kenal huruf dan nombor...dan boleh cakap cina pun...aku rasa masuk tahun 1 nanti cikgu sekolah kompem tak penat mengajar dia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan