Isnin, 5 November 2012

Hari keluarga@SK Ladang Ulu Remis ::


1.Errr mengantukla beb aku baru je balik dari BBQ kat sekolah wife aku mengajar nni hah hehehe biasa ada makan2 hujung tahun hehehe..bakaq jugak seekor kambing...macam biasa bab bakaq2 ni aku suka..kena asap pun tak pa aihhhh :)


2.Bagus jugak depa buat kat sekolah sebab leh jimat perbelaanjaan..lau nak pi sana sini naik bas ka rombongan ka leh perhabis duit je beb..macam ni bagus hahahaha duit tak la keluar banyak kekeke janji hepiiiii woooo itu sudah cukup


3.Ooooo dah agak lama jugak aku tak menulis bab2 faedah perkeso ni ye..sory la geng aku tak berapa nak ada masa sangatla..sekarang ni dok sibuk Operasi kesan majikan yang tak carum beb..tiap2 hari plak tu...lau tak keleuar operasi aku ne buat siasatan kes plak..pehhhh tak sempat masa woooo..tapi aku janji ada masa aku tulis sesuatu yang boleh dikongsikan dengan hangpa semua..demi untuk memberi info dan Ilmu..


4.Lagipun dah banyak post aku sebelum ini yang dah menerangkan dengan lebih jelas berkenaan segala jenis tuntutan dengan pihak perkeso..hangpa carila sendiri kat sini kompem ada ehhhh...Ohhh ya aku gak selalu dok jawab yang hangpa dok tanya macam2 tu...selagi termampu aku jawab no hallll...kekangan masa beb antara kerja dengan kehidupan keluarga hahahahaha..tapi takpa ada masa aku cuba curi2 time untuk jawab apa jua persoalan yang dilontarkan InsyaAllah.


5.Hari ni jugak aku pi melawat seorang pekerja yang diserang stroke secara tiba2..sedih sungguh aku tengok..pak cik ni tinggal kat jalan perpaduan layang-layang...sian dia..tapi ini kali yang ke...hm hm tak ingatla tapi dah banyak kali sangat aku jumpa sakit stroke ni..InsyaAllah jika kuat kan semangat banyakkan senam InsyaAllah lebih pulih sedikit demi sedikit...



6Ok la geng nak tidoq dulu la esok de operasi plak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan