Selasa, 6 November 2012

OPS Kesan 2012 kantin kilang@kluang


1.Hari ni tak nak tulis panjang2 beb aku penat hehehe sekadar nak berkongsi untuk hari ni aje..hari ni aku keluar Operasi jam 9.00 pagi..habis jam 5.00 petang non stop..makan ala kadar..penat wa cakap lu..tak terkejar masa beb..9pagi sampai jam 5.00 petang setakat 30 kantin kilang kat kluang sempat aku terjah..so tak habis lagi..nampak gaya nak ne lanjutkan hari operasi ni..kasi sapu semua beb..biar puas hati semua daftar dengan perkeso..kaw kaw ini kali beb..bukan untuk aku tapi untuk jaga kebajikan pekerja punyer pasal lah!


2.Dalam 30 kantin kilang yang aku terjah hari ni cuma 7 yang kena kompaun...atas sebab tak daftar perusahaan mereka dengan perkeso walaupun dah tahu ianya wajib..maknanya depa cari penyakit..hm hm mhm nak buat macam ne..dah depa cari pasal kita dengan murah hatila bagi kompaun hehehe..opsss 30 kantin kilang tu semua ada ramai pekerja beb..kilang besar je ada kantin kilang kecik tak dak kantin la..heran aku jika kilang boleh daftar dengan perkeso kenapa kantin kilang tak daftar?????hm hm saja cari penyakit..tak habis2 nak larikan diri..yang teraniaya pekerja lah..tapi dengan operasi khas kali ni banyak yang terkantoi wakakakaka..semua kena sapu bersih InsyaAllah..


3.Setelah OPS Kesan 2012 hari pertama dikhaskan untuk serbu seluruh pengusaha tadika di daerah ini..now untuk hari kedua serbu kantin kilang...seterusnya tungguuuu tak leh cakap hahahahaha..yang pasti semua tak kan terlepas punyerrrr..er er thanks Sinar Harian....  :)


thanks Harian Mtero :)

Aku nak rest beb hehehe sok ade masa kasi update lagi .. selamat malam geng :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan