Khamis, 27 Disember 2012

jualan gudang ekstrem parkson kluang :)


1.Macam biasa hari ni aku siasat kes2 kemalangan, pun begitu sayangnya tak de yang menarik nak dikongsikan dengan kalian, sebab kes kemalangan yang biasa2 sahaja hehehe kalau de kes yang luar biasa nanti aku kongsikan hehehe..well lepas habis kerja aku pusing kejap kat Parkson Kluang Parade dengar kata kat situ ada Jualan Gudang Eksterm bermula 20 Disember lalu sampai 1 Januari 2013..biasala aku sibuk jadi dah jadi kebiasaaan selalu tertinggal info2 bab2 beli belah ni hahahaha..tapi belum terlambat lagi beb hahaha jom jom..


2.Nak jugak tahu pe benda Jualan Gudang Ekstrem ni..lalu aku pun pi lah lepas kerja tadi dengan member aku ni hah hahahaha dengan satu niat nak tengok pe yang ekstrem sangat jualan murah ni...betullll ke Eksterm murah atau gimik semata hahahaha..tiba kat tempat dituju aku tengok banyak la poster2 diskaun yang depa dok gantung...potongan sehingga 70% beb...pehhhh ni betul2 Ekstrem lalu aku belek2 la pakaian yang ada..hm hm hm bila tengok harga...tak la beberapa ekstrem sangat tapi bolehla...murah sikit dari harga biasala..lagipun kita pun tak tahu stok pakaian yang dijual kat jualan ekstrem tu stok baru atau stok dah berapa lama...entahlah..tapi yang jenama bolehla beli kot..murah la kot :)


3.Tapi setakat nak beli pakaian dengan barangan berjenama kira bolehlah..nak kata harga betul2 murah tahap Ekstrem tu rasanya tak la sangat kot hehehehe tapi murahla jugak..terutama pakaian kerja aku ,hehehe de la jugak yang murah..tapi pakaian kanak2 aku tengok macam sama je harga hehehe ade yang murah namun de yang sama aje harga dia hahahaha..biasala la tu strategi kan kan


4.Jualan murah bahagian pakaian sekolah pun ada tapi macam aku kata tadi tak berapa ekstrem sangat macam biasala...begitu juga pakaian perempun boleh tahan harganya..tapi kalau yang berjenama tu kira murah jugaklah leh kata de la bau bau eksstrem hahahahahaha..er er er yang ni pun murah gak ni aku tengok :)


5.Hm niat hati nak cari baju kerja tapi hari ni tengok2 harga dulu hehehehe nak tengok satu2 yang mana betul2 haarga murah Ekstrem wakakakakakakkaa


Hmmmm penat aku dok tunggu member aku ni adehhhh..betul surver harga punye olang hahahahaha :p


Tiada ulasan:

Catat Ulasan