Sabtu, 15 Jun 2013

Hari minggu sepenuh masa untuk 3 Humaira!!!


1.Hari minggu macam biasala sepenuh masa bersama 3 Humaira..walaupun depa 3 beradik ni lasak tapi masih dalam keadaan terkawal lagi la hahaha..leh la buat terapi otak aku yang serabut time2 kerja..hari minggu jugaklah peluang kami untuk sarapan pagi bersama..yang bestnyer 3 Humaira ni punyer citarasa sama dengan aku hahaha nasi lemak tak pun mee soto..hahaha anak bapak gamaknyerrr..


hehehe..best nasi lemak kat sini..

 ketika 2 Humaira sedang menjamu selera..1 Humaira telah pun tertewas dibahu bapanya hohoho..


2. Hari ni sempat jugak ronda rumah baru aku kat Impian Casa tu hah..Alhamdulilah dah siap jugak rumah sementara aku ni hehehe, rumah sementara sebab bila balik kampung aku kompem jual rumah ni..dah pun dipasang grill..elektrik dah..Air dah..tunggu aku je nak masuk bila tak tahu lagi..hm hm..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan