Jumaat, 28 Jun 2013

Yess dapat jugak tiket ke Final Piala FA 2013!!!


1.Akhirnya penantian berakhir hehehe dapat jugak tiket final piala FA antara Kelantan vs JDT..tiap2 tahun aku tak terlepas game final..tahun ni Alhamdulilah walaupun berlaku kekalutan dalam pembelian tiket2 final di kedua-dua negeri Alhamdulilah aku dapat jugak!!!


2.Tahun ni lagi special tiket Final Piala FA aku dikirim melalui khidmat drebar lori treller beb wakakaka..ini bagusnya kalau kita bersahabat dengan semua orang..kerja susah boleh jadi senang..Esok pagi2 lagi aku nak bertolak ke Stadium bukit jalil..doakan perjalanan aku selamat pergi dan balik..catatan perlawanan dan warna warni perlawanan akhir InsyaAllah akan aku catatkan disini sekembali dari layan game tersebut hehehe..pe yang penting GOMO KELATE GOMOOOOOO!!!

1 ulasan: