Ahad, 7 Julai 2013

gunting rambut 3 humaira@BML Noor salon muslimat..Kluang :)


1.Hari minggu macam biasala aku luangkan masa bersama 3 Humaira..hehe anak2 aku ni lau aku cuti depa guna seguna gunanya hahaha..oh yaaa hari ni aku bawa anak2 aku 3 humaira pi gunting rambut hehehe rambut depa ni dah macam ninja dah aku tengok,adeh sakit mata den nak memandang ehhh..kat bandar kluang ni satu-satunya salon gunting rambut muslimah yang best ada kat belakang plaza BCB tuu..ala kat belakang stesen bas kluang tu hah..er er lebih tepat lagi kat belakang hotel prime city..aku suka suasana dan cara salon rambut muslimah ni..

2.Sebut sahaja salon rambut muslimah maka kaum lelaki kompem tak boleh masuk huhuhu walaupun si suami nak temankan si isteri hohoho terpaksalah tunggu kat luar kedai..tapi itu amat bagus...aurat dijaga wooo..susah jugak nak cari salon bagus macam ni kat kluang ni kan kan kan..maka hari ni 3 humaira bersama ibunya pun bergunting rambutlah ia hahaha..maka menunggu sakanlah aku kat luar salon..


3.sepanjang aku bekerja dengan perkeso ni belum ada lagi tuntutan dari pekerja yang melibatkan pegunting rambut....kenapa????sebabnya cukup mudah...sekarang ni kebanyakan salon dan kedai gunting rambut mengunakan tenaga kerja warga asing!!!pasai itulah tak dak tuntutan perkeso melibatkan pekerja gunting rambut...cuma kalau ada pun kadang kala mereka kerja sendiri..sendiri kerja sendiri majikan sendiri tauke jugak!!!maka depa ni tak layaklah mencarum perkeso..er er ni humaira ke 2 sedang digunting rambutnya :)


4.Aku sebenarnya harap sangat jika kalian buka salon/gunting rambut maka carumlah pekerja kalian dengan perkeso..sebabnya bahaya sebenarnya pekerja gunting rambut ni..sebabnya..bahaya dari segi ergonomik..bla bla bla sakit belakang L4,L5..itu belum lagi bab2 sedut rambut kesan guntingan tu...hm hm nanti la aku ulas kemudian..hehehe ni Humaira pertama..Humaira ketiga tak sempat snap gambarnya hahaha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan