Sabtu, 14 April 2012

Workshop on safety & health for plantation@prime city hotel



1.Alhamdulilah baru saja tamat ceramah di Workshop on safety & health for plantation yang dianjurkan oleh Persatuan Perubatan Malaysia (MAA) dan Persatuan Pembantu Perubatan Ladang (EHAA).lebih kurang 150 peserta melibatkan Pembantu Perubatan Ladang di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.






2.Big thanks 2 Puan Hamimah..my second bos (hehehe) dengan sukarela mengambil tanggungjawab ini setelah dipujuk oleh aku hahaha...sepatutnya aku la yang kena bagi ceramah kat Pembantu perubatan ladang hari ni,but setelah melihat penyertaan melibatkan seluruh Malaysia dan ianya melibatkan penyertaan dan penganjuran yang agak prestij maka seeloknya-eloknya diberi kepada mereka yang selayaknya untuk mengendalikan sesi ini ala bagi kat otai la bro....my turn coming soon..masa masih panjang hehehe...lagi pun terasa segan plak aku nak cakap depan doktor dan pembantu perubatan ni kakakakaka...lagipun kalau bagi aku ceramah kompem 1 jam tak cukup..45 minit pertama je bagi intro diri aku je bekali kakaka..gelak ketawa 1 dewan la nanti gamaknya..dengan speking jerman aku kompen sudah terang lagi tak payah suluh depa tak kan paham kakakaka..




3.Big thanks jugak kat Persatuan Perubatan Malaysia (MAA) dan Persatuan Pembantu Perubatan Ladang (EHAA) seluruh Malaysia kerna memberi kesempatan pada kami untuk menyampaikan sepatah dua kata..hehe 1 slot khas untuk setengah jam ..namun berlarutan hampir satu jam atas permintaan peserta..




4.Sedikit sebanyak kecatatan biasala...first time aku dengan Puan hamimah kena tunggu peserta kakakaka janji jam 8.00 pagi...tepat jam 8.00 pagi kami sampai depa duk makan lagi adehhhh..tapi takpela kami kena jaga time..tepati masa..hal depa biaq pi depa uruskan nanti...mungkin jugak hari ni hari minggu..terlebih tidur malam tadi kot..tambah2 lagi depa tidoq kat Prime City lagi la hahahaha mcm nak bangun dah bekali..


5.Sesi soal jawab juga cukup membina dan menghiburkan banyak informasi berguna dikongsi bersama..






hehehe biQ thanks Puan Hamimah...


p/s bila la mak aku nak habis ceramah ni kakaka





2 ulasan:

  1. eeeeeeiiiishhh...!! jahat.... gmbr aq pun ade...!! huhhh... ape punye paparazi lahhh....

    BalasPadam