Selasa, 23 Oktober 2012

suami kahwin lain wife stresssss nak calim dengan perkeso aiyaaaa


1.Hari ni agak pelik sikit kes yang aku siasat hahaha sebab kes ini peribadi dan agak peribadi maka biarla aku cerita sikita aje..cukup sekadar info dan tak lebih dari itu..hehehe sebab kes ini agak peribadi maka tak dak gambaq la beb hehehe


2.Kisahnya begini..si isteri bekerja di sebuah syarikat GLC..bla bla bla..suami jauh di utara isteri di selatan..suami balik hujung minggu aje..sedar2 sang isteri dapat tahu suami telah kahwin lain..maka bermula dari saat itu sang isteri mula menjadi pendiam dan stress..dan mula mengambil cuti (mc) dan unpaid leave memanjang...


3.Maka entah macam mana timbul idea nak buat tuntutan dengan pihak perkeso dengan memberi alasan kononya stress di tempat kerja beliau membuat tuntutan dengan pihak perkeso melalui skim penyakit khidmat,penyakit khidmat ni sakit yang disebabkan oleh pekerjaan yang kita sering lakukan..contohnya jika kita sering kerja dimesin yang mengeluarkan bunyi bising lama-lama kita jadi pekak badak mmaka itulah penyakit khidmat yang boleh dibuat tuntutan dengan pihak perkeso,..atapi dalam kes wanita ini bukan!!!adehhhhhh macam-macam dia ingat senang ka nak tipu macam tu...so bila borang tuntutan dihantar maka aku siasatlah..bab siasatan dan cara aku siasat tu tak payah habaq la...korek punye korek punyer korek last2 mengaku juga dia stress bukan sebab tempat kerja atau tekanan kkerja namun beliau stress kerna suaminya kahwin lain aiyaaaaaaaaa


4.Hmmmm banyak cantik strees suami kahwin lain nka claim dengan perkeso adehhhhh  macam ni pun ada ka..itu satu hal..Pihak majikan yang aku jumpa plak menafikan sekeras kerasnya tempat kerja tu memberi tekanan pada pekerja ni..lalu aku buatla siasatan di tempat beliau kerja guna taktik pennyamaran..hm hasilnya tak dak tekanan pun ehhhhh..kerja huwa huwa jugak ketawa memangjang jugak ehhhh adehhh la siot sungguh


5.Last sekali bila tembelang dah pecah mau tarik balik kes tuntutan itu..hm hm buang masa je beb..buang masa aku siasat kes tipu macam ni..adehhhh geram lucu macam ada...


6.Pesan aku jangan hangpa duk ulang kesilapan kakak ni....tuntutan ditarik balik yang dapat hanya malu hm hm..er er best woooo join TRW UTHM tengok bola hehehe..


wasalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan