Jumaat, 11 Mei 2012

best bantai nasi lemak daging kambing



1.Dah lama aku tak pekena nasi lemak daging kambing time sarapan..hari ni rasa nak makan plak lagipun hari ni jumaat so hari jumaat biasanya aku tak keluar jauh2..banyak kes yang nak ne semak so berkampung kat pejabatla aku lau setiap hari jumaat..


2.Biasanya tiap2 pagi pejabat aku de himpunan pagi..dari isnin -khamis ikut giliran sorang2 ne bentang pe yang patut hahahaha dalam setahun ni duk main macam tu la..aku kena tajuk penakat dan penyakit khidmat..dua tajuk ni la nak kena aku uli sampai akhir tahun ni kakakaka..letih den :) manakala hari jumaat plak dikhususkan untuk ruangan tazkirah...hehehe kiranya setiap pagi jumaat depa bagi syarahan agama..bagusla..ni salah satu langkah yang baik..bila mana dunia semakin moden teknologi makin canggih kita diulit nasfu bersifat negatif yang datang dengan pelbagai rupa dan pelbagai cara godaan yang merpersonakan dan maha melalaikan terkini facebook nafsu ketagih facebook juga harus dibendung..nak keluar pi masjid dengar imam mengajar kuliah pun dah rasa berat kaki..sesekali dalam seminggu dapat dengan ceramah kat pejabat ok gak la..


3.Berbalik bab makan nasi lemak gulai kambing ni memang best beb..kat kluang ni hanya de satu je tu pun kat gerai makan depan persatuan melayu kluang..kat tempat lain tak dak lagi..tu pasai orang ramai sini..hehehe so hari ni sarapan pagi aku nasi lemak gulai kambing...member aku plak bantai capati..er er capati aku tak berapa minat.


4.Dalam duk makan nasi lemak gulai kambing ni aku masih terbayang yang kes aku siasat semalam..kes kemalangan di dalam kilang sawit di mersing..masih terbayang tangan kanan pekerja terpotong...errrrrr bikin bantut nafsu makan wa bebbbbb!sian kat pekerja tu..aku doakan semoga beliau cepat sembuh seperti sedia kala.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan