Selasa, 15 Mei 2012

:: wife tak sihat

1.Dah dua hari berturut-turut bawa my wife ke klinik..teruk benar alahan pregnant ni..dari anak pertama sampaila nak masuk ketiga ni tak dak perubahan macam dulu2 jugak..makin teruk ada..tak tau nak buat pe dah..masa pregnant anak pertama dan kedua masuk wad yang ketiga ni rasanya benda sama jugak akan berulang..macam tak dapat elak dah ni..2 hari berturut turut pi klinik tak pakai gak! nak ne masuk air rasanya baru ok.



2.Sian wife aku ni..dah la sok hari guru tak tahu leh pi ka tak kat sekolah..pe pun hehehe hadiah hari guru dah aku belikan..depa duk main2 tukaq hadiah tak pa lah..aku pi cari sat ja ehhh..baik nyer hadiah hahaha sapa dapat untung woooooo..mahal wooooo cantik woooo..aku tak pandai bab2 balut hadiah ni kakaka bab beli aku leh dikira hebat kakakakaka habis pusing kedai baru aku beli kakakaka kos pusing sahaja melebihi kos beli aku rasa kakakaka..balut membalut ni aku bagi kat taukeh kedai dia je la balut..nak suh wife aku balut kompem tak terbalut..


3.Hari ni jugak hari aku full duty kat pejabat so tak dak cerita menarik bab2 melibatkan siasatan..hari ni dok main ambik pernyataan kes kematian untuk pencen penakat je...banyak kematian bulan ni..ada janda muda ada janda sederhana muda hehehe..Alhamdulilah dengan adanya perkeso InsyaAllah nasib balu2 ini serta anak2 mereka terjamin!


4.pepun 19hb nanti aku angkut my wife n pemeli ke stadium bukit jalil ..ini mpeluang terbaik untuk menjuarai piala FA yehhhhhhh..hotel telah ditempah..tiket telah ada..hanya tunggu masa dan ketika aje...gomo kelate gomo kakakaka


2 ulasan:

  1. ohoho bakal dpt adik lg ye.... mkn kurma byk2 ye! wah bila k bkt jalil tu sinngahlah rmh ;D

    BalasPadam
  2. SSL:InsyaAllah..bukit jalil kompem pi hahaha..tapi tak tau ibu sara n leesya leh join ka tidak hahaha..mybe rest kat the zon la jawabnya

    BalasPadam